Har du en anden enhed der er gået i stykker, kigger jeg gerne på den og giver en ærlig vurdering.
Kontakt mig først med en fejlbeskrivelse og gerne et billede. Jeg giver en ærlig vurdering, og hvis det giver mening at gå videre, aftaler vi det — derefter sender du enheden afsted.